חנות תכשיטים פרד לייטון

התכשיטן האגדי פרד לייטון מת בגיל 85

התכשיטן האגדי פרד לייטון (Fred Leighton), שייסד את בית התכשיטים המפורסם פרד לייטון, מת ביום שבת ה-26 ביולי, בביתו במנהטן. הוא היה בן 85 במותו.

 

לייטון, בנו של נהג מונית בניו יורק סיטי, פתח את חנות התכשיטים הראשונה שלו בגריניץ' וילג', ועבר לשדרות מדיסון בשנות ה-70 של המאה הקודמת. זמן קצר לאחר מכן, התכשיטים התקופתיים ותכשיטי הווינטאג' שנמכרו בחנות משכו את תשומת לבן של מפורסמות רבות, ובהן ג'וזפין בייקר (Josephine Baker), דיאנה ורילנד (Diana Vreeland), אליזבת טיילור (Elizabeth Taylor), בריז'יט בארדו (Brigitte Bardot) וג'קי אונסיס (Jackie Onassis).

 

שחקנית הקולנוע אליזבת טיילור
צילום:Dr. Macro / Studio publicity still

 

לאורך השנים, התכשיטים של פרד לייטון הופיעו במגזיני אופנה מובילים, כגון ווג (Vogue), הרפרס בזאר (Harper’s Bazaar) ו-W. ניקול קידמן (Nicole Kidman), לופיטה ניונגו (Lupita Nyong’o), שרליז ת'רון (Charlize Theron) ומריל סטריפ (Meryl Streep) הן חלק מהמפורסמות שעונדות בקביעות תכשיטים של פרד לייטון לשטיח האדום.

 

בהצהרה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של פרד לייטון, כתב מנכ"ל החברה, גרג קוויאט (Greg Kwiat), כי "הייתה לו תשוקה שאין דומה לה לתכשיטי וינטאג', וחזון לשדך בין התכשיטים יוצאי הדופן הללו לעולם האופנה. הוא אגדה, וייחסר מאוד. משפחת קוויאט מתכבדת להמשיך את מורשתו, ולהבטיח כי התשוקה שלו תתמיד גם עבור הדורות הבאים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן