טבעות פלטינה

סקר: פלטינה השתלטה על שוק תכשיטי הנישואין

מכירות תכשיטי הפלטינה צמחו אשתקד בשוק תכשיטי הנישואין של סין, יפן, ארה"ב והודו – כך עולה מסקירת עסקי תכשיטי הפלטינה לשנת 2017 של גילדת הפלטינה הבינלאומית (PGI), כפי שדווח ב-IDEX Online.

 

בסין, נרשמה מאז 2014 עלייה של 22% במכירות של תכשיטי פלטינה לרגל חתונות, ופלטינה "הפכה למתכת היקרה הדומיננטית עבור טבעות נישואין", וזאת כאשר "צרכנים יוצרים קישור חזק בין אהבה לפלטינה, הרבה לפני מתכות אחרות".

 

בהודו, קמפיין "ימי אהבה מפלטינה" תרם לכך שפלטינה הפכה ל"מתכת המועדפת" על צעירים. ביפן, לפלטינה יש נתח שוק של 92% משוק טבעות האירוסין, ונתח שוק של 82% משוק טבעות הנישואין. ובארה"ב, צריכת תכשיטי הפלטינה צמחה אשתקד ב-11%, בעיקר בזכות מכירות חזקות של תכשיטי חתונה, כולל טבעות אירוסין וטבעות נישואין.

 

מנכ"ל גילדת הפלטינה הבינלאומית, הוו דניאל (Huw Daniel), אמר בתגובה כי "מכירות תכשיטי הפלטינה בשוק הנישואין צמחה בכל ארבעת השווקים המרכזיים ב-2017. המגמה נובעת בעיקר מהעדפה חזקה לפלטינה בקרב צרכנים צעירים יותר, כדי להביע אהבה, וכן בזכות הכלכלה העולמית האיתנה ומחירי הפלטינה הנמוכים היסטורית, אשר מצביעים על פוטנציאל לצמיחה בסקטור תכשיטי הפלטינה ב-2018".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן