הוצאות הצרכנים עם מוצרי יוקרה בסין "רשמו עלייה משמעותית" במהלך 2020, "בשל ירידה בנסיעות ברחבי העולם, שיצרה גידול מעריכי בהוצאות המקומיות", כך עולה ממחקר של ביין ושות' (Bain & Company) שפורסם לאחרונה, כפי שדווח ב-Rough & Polished.

על פי הדיווח, ארבעה גורמים תרמו לצמיחה של 48% בשוק היוקרה הסיני, ובהם "ירידה בנסיעות בעולם בשל הסגרים המוקדמים של מגפת הקורונה". זה גרם לצרכנים לבצע את רכישות היוקרה שלהם אצל ספקים מקומיים.
מוצרי עור ותכשיטים הובילו את המגמה, עם צמיחה בשיעור של 70% עד 80%. המכירות של מוצרי ביגוד ונעליים עלו ב-40% עד 50%, ההוצאות על מוצרי טיפוח יוקרתיים התחזקו בכ-25%, ורכישות שעוני יוקרה עלו בכ-20%.

הדוח קובע כי ב-2025, סין תהפוך לשוק היוקרה הגדול בעולם. התנאים הגלובליים צפויים לשוב למסלול ב-2022 או 2023, כך ש"רוב מותגי היוקרה ימשיכו לראות גידול מקומי חיובי בשנה הבאה, ברמה של עד 30%".