תכשיטי זהב הודו

מכירות טובות במיוחד בתערוכת התכשיטים הבינלאומית בהודו

תעשיית אבני החן והתכשיטים ההודית רשמה מכירות חזקות במיוחד בתערוכת התכשיטים הבינלאומית IIJS ה-34 שנערכה במומביי, כך דווח ב-GEMKonnect.

 

על פי הדיווח, מתברר כי מאמציה של ממשלת הודו לקדם כלכלה שקופה יותר, המתבססת פחות על מזומן, נושאים פרי. זאת, בניגוד לחששות הראשוניים כי קמעונאי התכשיטים בהודו ייפגעו קשות משתי תכניות שהוצגו לאחרונה – ביטול השטרות של 500 ו-1,000 רופי בנובמבר אשתקד, והצגתו של מס הסחורות והשירותים (GST) החדש ביולי השנה.

 

עם כניסתו לתוקף של המס החדש ב-1 ביולי, קמעונאים רבים בהודו הפסיקו לחדש מלאי, והמתינו למדדים קונקרטיים יותר בנוגע למצב התעשייה. בחלקו השני של יולי, עם זאת, התברר כי לאמצעי שננקטו הייתה דווקא השפעה חיובית על הכלכלה, וכי הצרכנים מסתגלים מהר מן הצפוי לכלכלה שקופה יותר, המתבססת פחות על מזומן.

 

מגמות אלו באו לידי ביטוי בהיקף עסקים מרשים בתערוכת IIJS, שהוביל לחידוש מלאי בקרב קמעונאים רבים. כעת, החשש של יצרני תכשיטים רבים הוא כי פרק הזמן הקצר יחסית עד עונת המכירות החשובה ביותר לרגל דיוואלי (Diwali) – שייחגג השנה מוקדם מהרגיל בסוף אוקטובר – לא יספיק על מנת לעמוד בקצב ההזמנות.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן