שרשרת יהלומים ז'ה ז'ה גאבור

שרשרת יהלומים של ז'ה ז'ה גאבור עשויה לגרוף עד 1.5 מיליון דולר

השחקנית ההוליוודית המנוחה, ז'ה ז'ה גאבור (Zsa Zsa Gabor) – אשר העידה על עצמה כחובבת תכשיטים גדולה – אמרה פעם כי מעולם לא ראתה יהלום שלא אהבה. כעת, בית המכירות הפומביות בונהמס (Bonhams) יעניק למעריציה הזדמנות לרכוש שרשרת יהלומים שהייתה בעבר בבעלותה של הדמות האייקונית הנערצת.

 

בחודש הבא, בונהמס ניו יורק יעמיד למכירה פומבית את שרשרת היהלומים rivière, שהייתה בעבר שייכת לגאבור. השרשרת, שיוצרה על ידי התכשיטן האמריקאי הארי ווינסטון (Harry Winston) בשנת 1964, משובצת ב-45 יהלומים בליטוש עגול ברילאנט, במשקל כולל של 66 קרט, ומחירה מוערך ב-1.2 עד 1.5 מיליון דולר. לצד 40 יהלומים קטנים יותר, במרכז השרשרת משובצים יהלומים במשקל 8.07 קרט, 6.34 קרט, 6.33 קרט, 5.35 קרט, ו-4.88 קרט.

 

סוזן אייבלס (Susan Abeles), מנהלת חטיבת התכשיטים של בונהמס בארה"ב, אמרה כי "אורח חייה של ז'ה ז'ה גאבור התמקד בתפיסה כי 'יותר זה נהדר יותר', וכשזה נוגע לתכשיטים, תפיסתה תמיד הייתה 'עוד, עוד, עוד' […] שרשרת זו היא שיאה המובהק של כל קולקציה […] היא לחלוטין עוצרת נשימה. לכן, אנו צופים כי יירשם עניין רב בשרשרת, לאור המוצא המופלא של בעליה המקוריים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן