ריקי מרטין תכשיטים יהלומים

גבר שלא מפחד מטבעות: סיפורו של ריקי מרטין

הזמר ריטי מרטין (Ricky Martin), או בשמו המקורי אנריקה חוזה מרטין מוראלס, נולד בשנת 1971 בפורטו-ריקו. עלייתו לגדולה הייתה מהירה: כבר בגיל 12, מרטין היה הכוכב של להקת הבנים מנודו (Menudo). בשנות ה-90, הוא הוציא כמה אלבומי סולו בספרדית, והופיע באופרת הסבון האמריקאית General Hospital.

 

לתהילה בינלאומית זכה מרטין בשנת 1999, אז הופיע עם שירו The Cup of Life בטקס פרסי הגראמי ה-41. הלהיט הבא שלו, Livin' la Vida Loca, הוא הסינגל המצליח ביותר שלו עד כה, לאחר שמכר למעלה מ-8 מיליון עותקים ברחבי העולם, והפך לאחד הסינגלים הנמכרים אי פעם. אלבומו באנגלית שנקרא פשוט "ריקי מרטין" מכר 22 מיליון עותקים, והוא אחד האלבומים הנמכרים בכל הזמנים. מאז, הוציא מרטין כמה אלבומי אולפן, האחרון שבהם היה A Quien Quiera Escuchar ב-2015.

 

מרטין נודע משך השנים גם בזכות סגנונו האלגנטי והנועז. לטקס פרסי גלובוס הזהב ה-75, לדוגמא, ענד טבעת בהתאמה אישית של ווילפרדו רוסאדו (Wilfredo Rosado). ווילפרדו רוסאדו היה מנהל האופנה של ג'ורג'יו ארמני (Giorgio Armani) עד שהשיק את מותג תכשיטי היוקרה של ווילפרדו רוסאדו ב-2012. לטקס בחר מרטין לענוד טבעת משובצת באבן אמרלד קולומביאנית שמשקלה 25 קרט, שעוצבה בהתאמה אישית על ידי רוסאדו. הטבעת עשויה מזהב צהוב 18 קרט, וכללה גם אבני אימל שחורות ויהלומים לבנים.

 

טבעת אמרלד ריקי מרטין
צילום: Wilfredo Rosado

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן