רוג'ר פדרר תכשיטים שעונים

ההימור המנצח של רולקס: סיפורו של רוג'ר פדרר

שחקן הטניס השוויצרי רוג'ר פדרר (Roger Federer) נחשב על ידי רבים לספורטאי הגדול בכל הזמנים. פדרר, שהחל את קריירת הטניס המקצוענית שלו ב-1998, זכה בינואר השנה באליפות אוסטרליה הפתוחה, והגיע ל-20 תארי גרנד סלאם – יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה.

 

לאורך הקריירה, זכה פדרר בשמונה תארים בווימבלדון, הטורניר החשוב והיוקרתי ביותר של ענף הטניס. בנוסף, זכה הפנומן השוויצרי שש פעמים באליפות אוסטרליה הפתוחה, חמש פעמים באליפות ארה"ב הפתוחה, ופעם אחת באליפות צרפת הפתוחה, הרולאן גארוס. בנוסף, פדרר הוא השחקן שדורג במקום הראשון בעולם לפרק הזמן הארוך ביותר – 302 שבועות.

 

בנוסף להצלחתו הפנומנאלית כשחקן, פדרר נתמך על ידי שורה של ספונסרים שנבחרו בקפידה, ונחשב לאחר המרוויחים הגדולים של עולם הספורט גם מחוץ למגרש. רשימת הספונסרים של פדרר כוללת, בין היתר, את נייקי (Nike), נשיונל סוויס (Nationale Suisse), קרדיט סוויס (Credit Suisse), רולקס (Rolex), לינדט (Lindt), סאנרייז (Sunrise) וג'ורה אלקטרואפרט (Jura Elektroapparate).

 

מותג שעוני היוקרה רולקס הוא אחד הספונסרים המובילים של פדרר מזה יותר מעשור. לאחר שזכה באליפות אוסטרליה הפתוחה בחודש ינואר השנה, פדרר הניף את הגביע כשהוא עונד רולקס ממודל Sky-Dweller מפלדת אל חלד.

 

בסרטון וידיאו שפרסמה רולקס בעבר, תיאר פדרר את שעוני רולקס המשמעותיים ביותר שענד עם השנים, ובהם מודל Day-Date עם החוגה הגדולה שהוא עונד כשהוא "מתלבש חגיגי" בערב; מודל 1981 Dayona, שנת הלידה של פדרר, שקיבל כמתנה מאשתו; ומודל Datejust, שענד כשהניף את הגביע בווימבלדון, לאחר שזכה בתואר גרנד סלאם ה-15 שלו, עם ניצחון בגמר על יריבו אנדי רודיק.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן