קמפיין קרן היהלומים העולמית

קרן היהלומים העולמית תשיק קמפיין חדש לקמעונאים

קרן היהלומים העולמית (WDM) תשיק קמפיין חדש לקידום קמעונאי יהלומים, ואתר B2C חדש שכתובתו www.passion.diamonds, באירוע שתקיים ב-4 ביוני בתערוכת JCK LUXURY בלאס וגאס, כך דווח ב-IDEX Online.

 

על פי הדיווח, מטרת הקמפיין להגביר את המודעות לחשיבותו של סיפור היהלומים הייחודי, על מנת למכור יותר יהלומים ותכשיטי יהלומים לצרכנים, כך נמסר מ-WDM. באירוע ישתתפו בכירים בקרן, ובראשם יו"ר הקרן אלכס פופוב (Alex Popov), שיענה לשאלות הקהל.

 

"הצוות של WDM יסביר באירוע מדוע חשוב לספר את סיפור היהלומים על מנת לקדמם, ויציג את קמפיין Part of You, כולל את אתר האינטרנט וערוצי השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית. הקמפיין נועד להלהיב צרכנים בנוגע ליהלומים, להגביר את המעורבות שלהם באמצעות שיתוף סיפורים הנוגעים ליהלומים ותכשיטי יהלומים, ולהגביר את האמון שלהם בקמעונאים שהצטרפו לתכנית ספקי היהלומים הנבחרים מטעם ה-WDM", כך נמסר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן