חנות קרטייה בשדרה החמישית בניו יורק סיטי

ענקית היוקרה ריצ'מונט: ירידה ברווחים, עלייה במכירות התכשיטים

החברה השוויצרית ריצ'מונט (Richemont), הבעלים של קרטייה (Cartier) ו-ואן קליפ אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels), פרסמה את נתוני הרבעון הראשון, שהסתיים ב-31 במרץ 2017. על פי דיווח ב-Gem Konnect, מכירות הקבוצה ירדו בשיעור שנתי של 4% ל-11.65 מיליארד דולר, ואילו הרווחים ירדו ב-46% ל-1.32 מיליארד דולר.

 

בתוך כך, מכירות התכשיטים, מוצרי העור וכלי הכתיבה של ריצ'מונט רשמו עלייה, ובכך "הקטינו חלקית את ההפסדים של חטיבות אחרות בקבוצה", כך דווח. כמו כן, "צמיחה חיובית" במכירות של המותגים קרטייה ו-ואן קליפ אנד ארפלס איזנו חלקית את הירידה הכוללת של 2% במכירות של "בתי" תכשיטים ומותגים. גם המותגים מונטבלאנק (Mont Blanc), קלואה (Chloé), ופטר מילאר (Peter Millar) דיווחו על "התקדמות חיובית".

 

יו"ר ריצ'מונט, יוהאן רופרט (Johann Rupert), אמר כי "השנה החולפת הציבה בפני ריצ'מונט אתגר", והוסיף כי אתגרים אלו "השפיעו במיוחד על עסקי השעונים שלנו". הוא ציין כי המחצית השנייה של 2016 רשמה "בסך הכל שיפור: ארה"ב, השוק הגדול ביותר של ריצ'מונט, חזרה לצמוח, ואילו סין, שהיא כעת השוק השני בגודלו של הקבוצה, נהנתה מצמיחה חזקה, וכך גם קוריאה, בריטניה ומקאו".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן