קמעונאיות תכשיטים תכשיטי יהלומים

פורסם דו"ח קמעונאיות התכשיטים הגדולות בארה"ב לשנת 2017

המגזין National Jeweler פרסם את דו"ח State of the Majors לשנת 2017, המנתח את ביצועי חברות התכשיטים הגדולות בארה"ב ומצבה של קמעונות התכשיטים ב-2016.

 

הדו"ח כולל שתי רשימות נפרדות: דירוג מוכרות-העל, כלומר חברות תכשיטים שהמכירות השנתיות שלהן בארה"ב הסתכמו ביותר מ-100 מיליון דולר, ובהן חברות המתמחות בתכשיטים כגון סיגנט (Signet) וטיפאני (Tiffany & Co.), וכן קמעונאיות המוכרות מוצרים רבים ובהם תכשיטים, כגון וול-מארט (Wal-Mart) וג'יי סי פני (J.C. Penney); ודירוג רשתות התכשיטים המתמחות המובילות במונחי מספר חנויות.

 

בדירוג מוכרות-העל, הגיעה למקום הראשון סיגנט (Signet), עם מכירות תכשיטים ושעונים בהיקף 5.74 מיליארד דולר ב-2016, ו-3,174 נקודות מכירה. למקום השני הגיעה וול-מארט, עם מכירות תכשיטים ושעונים בהיקף 3.10 מיליארד דולר, ו-4,837 נקודות מכירה. למקום השלישי הגיעה רשת מייסיס (Macy's) עם מכירות בהיקף 1.52 מיליארד דולר ו-868 נקודות מכירה. את החמישייה הפותחת סוגרות רשת קוטסקו (Cotsco), עם מכירות בהיקף 1.43 מיליארד דולר ו-636 נקודות מכירה, וענקית התכשיטים טיפאני, עם מכירות בהיקף 1.41 מיליארד דולר ו-119 נקודות מכירה.

 

בדירוג 50 רשתות התכשיטים המתמחות המובילות בצפון אמריקה לפי מספר חנויות, הגיעה למקום הראשון סיגנט, עם 3,174 חנויות ב-2016. במקום השני רשת פרד מאייר (Fred Meyer), עם 319 חנויות, במקום השלישי יהלומי הלצברג (Helzberg) עם 211 חנויות, במקום הרביעי סווארובסקי (Swarovski) עם 150 חנויות, ובמקום החמישי דיאמונדס אינטרנשיונל (Diamonds International) עם 125 חנויות תכשיטים.

 

מארגון תכשיטני אמריקה (JA) נמסר כי הדו"ח כולל גם מאמרי עומק לניתוח שלושה סקטורים חשובים אחרים בשוק התכשיטים האמריקאי: תעשיית היהלומים, שוק אבני החן הצבעוניות, ושוק עיצוב התכשיטים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן