פריס ג'קסון

יהלום מלוטש: דרכה לתהילה של פריס ג'קסון

פריס-מייקל קתרין ג'קסון (Paris-Michael Katherine Jackson), ילידת ה-3 באפריל 1998, מוכרת לציבור הרחב בעיקר כבתו היחידה של ענק הפופ המנוח, מייקל ג'קסון. פריס גודלה על ידי אביה באחוזת נוורלנד (Neverland), לצד אחיה. אחרי מותו של ג'קסון ב-2009, סבתה של פריס, קתרין, הפכה לאפוטרופוסית הקבועה של הנערה ואחיה.

 

בשנים האחרונות, ג'קסון מיצבה עצמה כאייקון של אופנה צעירה, והופיעה על שערי מגזינים נחשבים כגון Harper’s Bazaar, CR Fashion Book ו-Rolling Stone. בשבוע שעבר, חשפו כמה מקורות חדשותיים כי ג'קסון חתמה על עסקת מיליונים עם קלווין קליין (Kalvin Klein), ותשמש כ"פנים והגוף" של חברת האופנה. בנוסף, היא צפויה להופיע לראשונה על המסך הגדול, בסרט של נאש אדגרטון (Nash Edgerton), לצד שרליז ת'רון, אמנדה סייפריד ואחרים.

 

בטקס הגראמי האחרון, ג'קסון העניקה את אחד הפרסים כשהיא עונדת עגילי טיפה של קימברלי מקדונלד (Kimberly McDonald), מזהב לבן 18 קרט ורודיום שחור, המשובצים ביהלומים בליטוש רוז, וביהלומים ורודים יוצאי דופן. לטקס פרסי המדיה GLAAD לשנת 2017, שנערך באפריל, ג'קסון הגיעה עם שמלה של Yanina Couture ותכשיטים של אליסון לו (Alison Lou), גרציאלה ג'מס (Graziela Gems) ו-EF Collection.

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן