משטרה פריז צרפת אירופה

פריז: שודדים חמושים בגרזנים גנבו יהלומים בשווי מיליוני דולרים

חמישה שודדים חמושים בגרזנים שדדו אתמול (רביעי) בערב את בוטיק התכשיטים היוקרתי Reza, הממוקם במלון היוקרה ריץ (Ritz), ונמלטו מהמקום עם תכשיטים בשווי של כ-4.5 מיליון אירו (כ-5.4 מיליון דולר), כך מדווחים הבוקר אתרי החדשות.

 

על פי הדיווחים, השודדים חדרו לחנות דרך כניסה צדדית ברחוב Cambon. הם ניפצו את ארונות התצוגה בחנות, וגנבו מהם תכשיטים, יהלומים, וחפצים יקרים נוספים. שלושה מהחשודים נעצרו זמן קצר לאחר השוד, בסמוך לכיכר ונדום (Vendome) במרכז פריז. שני השודדים הנותרים נמלטו מהמקום, ככל הנראה על גבי קורקינטים חשמליים. לדברי כמה עדי ראייה, השודדים היו חמושים לא רק בגרזנים, אלא גם באקדחים. התכשיטים והיהלומים הגנובים טרם נמצאו.

 

בשנים האחרונות, נרשמו בפריז כמה מקרי שוד גדולים שעלו לכותרות, כולל בחנויות של מותגי היוקרה קרטייה (Cartier), הארי ווינסטון (Harry Winston) ושופארד (Chopard). אחד ממקרי השוד הזכורים של השנים האחרונות אירע באוקטובר 2016, כאשר תכשיטים בשווי 10 מיליון דולר נגנבו מדירתה בפריז של קים קרדשיאן ווסט (Kim Kardashian West), כולל טבעת אירוסין משובצת ביהלום שמשקלו 20 קרט. למרות שבוצעו כמה מעצרים של חשודים, התכשיטים שנגנבו מקרדשיא טרם התגלו.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן