כוכבת בוליווד פריאנקה צ'ופרה תכשיטי יהלומים

מתהילה בהודו לאור הזרקורים העולמי: סיפורה של פריאנקה צ'ופרה

פריאנקה צ'ופרה (Priyanka Chopra) היא אחת השחקניות המוכרות והפופולאריות בהודו. לאחרונה, צ'ופרה נהנתה מאור הזרקורים בחתונה של חברתה הקרובה, מייגן מרקל (Meghan Markle). הכוכבת ההודית היממה את הקהל ואורחי החתונה המלכותית של מרקל עם הנסיך הארי, כשענדה עגילים בצורת ברק מזהב 18 קרט ויהלומים, וכן טבעות יהלומים מרשימות – כולם בעיצובה של לוריין שוורץ.

 

הקריירה שלה החלה ב-2003, שבה הופיעה לראשונה בלהיט הבוליוודי "הגיבור: סיפור אהבה של מרגל" (The Hero: Love Story of a Spy). מאז, שיחקה בסרטים רבים וצברה כמה פרסים יוקרתיים, ובהם פרס הסרטים הלאומי של הודו, ופרס Filmfare. בימים אלו, צ'ופרה מככבת בתפקיד אלכס פאריש (Alex Parrish) בסדרה המצליחה של רשת ABC, קוואנטיקו (Quantico).

 

בשנת 2016, ממשלת הודו העניקה לצ'ופרה את אות פאדמה שרי (Padma Shri), העיטור האזרחי הרביעי בחשיבותו במדינה.בשנת 2017, מגזין טיים כלל אותה ברשימת 100 הנשים החזקות של השנה.

 

צ'ופרה נהנית ממוניטין מצוין גם בזכות סגנונה האישי, צבעוניות האיפור שלה, וטעמה האישי בתכשיטים. לטקס פרסי האמי ה-69 בשנת 2017, לבשה כוכבת בוליווד שמלה לבנה של בלמיין (Balmain), ותכשיטי יהלומים של לוריין שוורץ (Lorraine Schwartz) בשווי כולל של 7 מיליון דולר, כולל זוג עגילי יהלומים במשקל 62 קרט ובליטוש אמרלד, וטבעת יהלום במשקל 16.5 קרט.

 

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן