חנות תכשיטים פנדורה סין

ההכנסות של פנדורה עלו ב-12% ל-3.8 מיליארד דולר

קמעונאית התכשיטים פנדורה (Pandora) מסכמת שנה מצוינת: הכנסותיה של חברת התכשיטים הדנית ב-2017 עלו ב-12% ל-3.8 מיליארד דולר, כך דווח ב-IDEX Online. בשנת 2018, פנדורה צפויה להגדיל את ההכנסות ב-7%-10%, ולהוסיף כ-200 חנויות קונספט ברחבי העולם.

 

הכנסותיה של פנדורה באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה עלו ב-13%, ההכנסות באמריקה עלו ב-4% (כולל צמיחה של 15% בארה"ב), וההכנסות באזור אסיה-פסיפיק עלו ב-25%. על פי הדיווח, ההכנסות ממכירת תכשיטי צ'ארם עלו ב-8% וההכנסות ממכירת צמידים עלו ב-8%.

 

עם זאת, פנדורה מזהירה כי הגידול בהכנסות ברבעון הראשון של 2018 יהיה "מעט נמוך מהטווח הצפוי של 7%-10%", וזאת בשל "התלות בחדשנות של מבחר המוצרים".

 

מנכ"ל פנדורה, אנדרס קולדינג פריס (Anders Colding Friis), אמר כי "2017 הייתה שנה מאתגרת ומלאת אירועים עבור פנדורה. הגדלנו את ההכנסות ב-15% במונחי מטבע מקומי, בזכות ביצועים חזקים של הרשת הקמעונאית של פנדורה, וגידול דו-ספרתי במונחי מטבע מקומי לרוחב כל קטגוריות המוצרים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן