סינדי קרופורד

מדוגמנית-על למעצבת תכשיטים: הסיפור של סינדי קרופורד

סינדי קרופורד (Cindy Crawford), שנולדה כסינתיה אן קרופורד, ניהלה בעבר קריירה מצליחה ביותר כדוגמנית בינלאומית. בשנות ה-80 וה-90 של המאה הקודמת, קרופורד הייתה אחת מ"דוגמניות העל", אשר כיכבו על מסלולי התצוגה ובקמפיינים. פניה התנוססו לעיתים קרובות על שערי המגזינים החשובים של עולם האופנה, מ-Vogue עד Elle.

 

במהלך הקריירה העשירה שלה, קרופורד צעדה על המסלול עבור מעצבי-על רבים, ובהם שאנל (Chanel), ורסאצ'ה (Versace), דולצ'ה וגבאנה (Dolce & Gabbana) וכריסטיאן דיור (Christian Dior). היא הובילה קמפיינים למותגים מובילים כמו אומגה (Omega), מייבילין (Maybelline) ופפסי (Pepsi), ובשנת 1995 הייתה הדוגמנית בעלת השכר הגבוה בעולם.

 

קרופורד, המוכרת גם בזכות נקודת חן מפורסמת מעל שפתה העליונה, צללה כמה שנים לאחר שפרשה מעולם הדוגמנות לעסקי עיצוב התכשיטים. בשנת 2010, נכנסה לשותפות עם ג'יי סי פני (J.C. Penney), והשיקה קולקציית תכשיטי יוקרה מזהב 14 קרט, כסף ויהלומים. התכשיטים, בטווח מחירים של בין 79.99 דולר ל-299.99 דולר, הציגו מוטיב ערבסקה, וכללו טבעות, עגילי חישוק ותליונים. אחד מ-40 הפריטים בקולקציה אף כלל שרשרת בהשראת סמל החינה לנשיקה.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן