zales store briarwood 1248239

השערוריה בסיגנט משפיעה על צרכניות בעונת החגים

צרות ברשת התכשיטים סיגנט (Signet): ה"וושינגטון פוסט" מפרסם כי תביעה ייצוגית שהוגשה בפברואר על ידי מאות עובדות לשעבר של חברת התכשיטים סטרלינג (Sterling), המעלה טענות בדבר "תרבות ארגונית שעודדה הטרדות מיניות ואפליה פרועות", משפיעה על הצרכניות בעונת החגים הנוכחית בארה"ב.

 

מסקר שבוצע על ידי חברת YouGov BrandIndex, עולה כי המותגים של סיגנט – ג'ארד (Jared), קיי (Kay) וזיילס (Zales) – רושמים ניקוד נמוך וירידה בשני מדדים עיקריים הנוגעים לנשים: ראשית, תדמית המותג סיגנט סובלת מירידה; שנית, נרשמת ירידה גם בשיקול הקנייה, שהוא המדד המרכזי להכנסות פוטנציאליות ממכירות.

 

מחברת YouGov נמסר כי "ירידה זו מאפשרת לפנדורה (Pandora), רשת התכשיטים המתמחה ה-22 בגודלה בצפון אמריקה, לעבור את המותגים הללו בשני מדדים אלו בעונת החגים הנוכחית". נכון למועד עריכת הסקר, 8% מהנשים ישקלו לרכוש תכשיטים בפעם הבאה בפנדורה, לעומת 7% מהנשים שישקלו לקנות בזיילס ובקיי, ו-5% בלבד שישקלו לקנות תכשיטים בזיילס.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן