kay art 49

עלייה בהכנסות סיגנט ממכירות תכשיטים ברבעון הראשון

ענקית התכשיטים סיגנט (Signet) פרסמה את תוצאות הרבעון הראשון של שנת הכספים 2019, שהסתיים ב-5 במאי, ובמהלכו נרשמה עלייה של 5.5% בסך המכירות. על פי דיווח ב-Gem Konnect, מכירות התכשיטים של סיגנט הסתכמו ברבעון החולף ב-1.48 מיליארד דולר.

 

סיגנט הותירה את התחזיות לשנת הכספים 2019 בעינן. החברה צופה כי מכירות התכשיטים השנה יסתכמו ב-5.9-6.1 מיליארד דולר, וכי המכירות באותן חנויות ירשמו ירידה חד-ספרתית בשיעור נמוך עד בינוני.

 

מנכ"לית סיגנט, וירג'יניה ס. דרוסוס (Virginia C. Drosos), אמרה כי "[…] ברבעון הראשון של השנה, ראינו סימני התייצבות בסך המכירות שלנו, והשגנו שוב גידול דו-ספרתי במכירות אונליין. במבט קדימה, אנו צופים כי ההכנסות ברבעון השני יושפעו מכך שמדובר בתקופה קשה יותר של השנה להשוואת מכירות באותן חנויות, בשל שינויים בלוח השנה […]".

 

בחודש מרץ, סיגנט פרסמה את תוצאותיה ברבעון הרביעי של שנת הכספים הקודמת, שהצביעו על נתוני מכירות מאכזבים. בהמשך לכך, פרסמה סיגנט תכנית תלת-שנתית מקיפה, שנועדה להחזירה למסלול צמיחה. סיגנט דיווחה אז על תכנית בשם "Signet Path to Brilliance", שתקדם שלוש מטרות: גידול במסחר האלקטרוני, יכולות רב-ערוציות, וחדשנות במבחר המוצרים וחוויית הקנייה בחנויות. כחלק מן התכנית, סיגנט צופה לסגור יותר מ-200 חנויות עד סוף שנת הכספים 2019.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן