kay art 49

עיתוי "יום האם" פגע במכירות התכשיטים של סיגנט

סיגנט (Signet), קמעונאית תכשיטי היהלומים הגדולה בעולם, פרסמה את תוצאותיה הפיננסיות ברבעון הראשון שהסתיים ב-29 באפריל, המצביעות על ירידה של 11.5% במכירות באותן חנויות, כך דווח ב-Gem Konnect. החברה ייחסה את הירידה במכירות לעיתוי המאוחר של יום האם, שחל השנה ברבעון השני.

 

מנכ"ל סיגנט, מארק לייט (Mark Light), מסר כי "כפי שצפינו, נרשמה התחלה איטית מאוד של השנה, לאור ההתמודדות עם הסערות בסביבה הקמעונאית בכללותה, שאותן החריפה האטה בהוצאות על תכשיטים, וכן אתגרים ספציפיים של החברה. עם זאת, המכירות באותן חנויות רשמו שיפור רצוף ברבעון הראשון, והגיעו לרמות רגילות ביום האם, ואנו שבעי רצון מהתוצאות בחג".

 

לפני כחודש, פרסמה סיגנט את דו"ח סיכום 2016, ממנו עולה כי בשנת הכספים החולפת, רשמה החברה שיא מכירות של כ-6.555 מיליארד דולר, וכן שיא בהכנסות. הדו"ח קבע כי המותגים של סיגנט ממשיכים להוביל את שווקי התכשיטים המתמחים בארה"ב, בבריטניה ובקנדה. את המכירות הוביל המותג סטרלינג (Sterling), ואחריו המותג תכשיטי זייל (Zale). נכון לסוף 2016, סיגנט היא הבעלים של 3,625 חנויות תכשיטים ברחבי העולם, ובראשן קיי (1,129) וזיילס (730).

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן