kay art 49

ענקית התכשיטים סיגנט מפרסמת תוצאות מאכזבות בעונת החגים

ענקית התכשיטים סיגנט (Signet) מפרסמת את ביצועי המכירות בתשעת השבועות של עונת החגים, שהסתיימו ב-30 בדצמבר, ובמהלכם נרשמה ירידה של 5.3% במכירות באותן חנויות, וירידה של 3.1% בכלל המכירות, שהסתכמו ב-1.88 מיליארד דולר. בפן החיובי, נרשמה עלייה דו-ספרתית במכירות אונליין של הרשת, וחטיבת זייל (Zale) רשמה ביצועים חיוביים, עם עלייה של 4% במכירות באותן חנויות, כך דווח ב-IDEX Online.

 

המכירות אונליין של סיגנט רשמו עלייה שנתית של 47.7% והסתכמו ב-210.5 מיליון דולר. לעלייה במכירות אונליין תרמו חטיבת סטרלינג (Sterling), רכישת R2Net, והשלמתם המוצלחת של כמה שיפורים בפלטפורמות הרב-ערוציות של החברה, כך דווח. המכירות אונליין ב- R2Net רשמו עלייה שנתית של 38.6%, והסתכמו ב-50.6 מיליון דולר.

 

מנכ"לית סיגנט, וירג'יניה ס. דרוסוס (Virginia C. Drosos), אמרה בתגובה כי "במהלך עונת החגים, רשמנו התקדמות חיובית בסדרי העדיפויות שלנו, שהתקזזה בעיקר עם ההשפעה השלילית של המעבר לאשראי במיקור חוץ, כפי שניכר בביצועים המעורבים לרוחב הפרסומים והערוצים שלנו […]".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן