zales store briarwood 1248239

בשל הירידה במכירות: סיגנט תסגור יותר מ-200 חנויות תכשיטים

ענקית התכשיטים סיגנט (Signet) פרסמה תוצאות מאכזבות ברבעון הרביעי של השנה (14 השבועות שהסתיימו ב-3 בפברואר 2018) ובשנת הכספים 2018. בתגובה לתוצאות החלשות, סיגנט פרסמה תכנית מקיפה לשלוש שנים, שנועדה להשיב את החברה למסלול.

 

ברבעון הרביעי, המכירות של סיגנט רשמו עלייה שנתית של 1% והסתכמו ב-2.3 מיליארד דולר. לעלייה תרמה העובדה שהרבעון החולף כלל 14 שבועות, והשבוע ה-14 תרם 84.3 מיליון דולר למכירות. כמו כן, רכישת R2Net בספטמבר 2017 תרמה במהלך הרבעון 64.4 מיליון דולר להכנסות הקבוצה. נתונים אלו סייעו לקזז את הירידה השנתית במכירות בחנויות התכשיטים של הרשת. המכירות באותן חנויות ירדו ברבעון החולף ב-5.2%. בשנת הכספים 2018 כולה, המכירות של סיגנט ירדו ב-2.4% ל-6.3 מיליארד דולר, בעיקר בשל ירידה בריווחיות החנויות.

 

תכנית השינוי של סיגנט, שתיקרא "Signet Path to Brilliance", הציבה שלוש מטרות: צמיחת המסחר האלקטרוני; יכולות רב-ערוציות; וחדשנות בהרכב המוצרים ובחויית הקנייה בחנות. כחלק מהתכנית, סיגנט צפויה לסגור יותר מ-200 חנויות עד סוף שנת הכספים 2019.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן