סותביס מכירה פומבית

סיכום 2017 בסותבי'ס: המכירות הפומביות זינקו ל-4.7 מיליארד דולר

בית המכירות הפומביות סותבי'ס (Sotheby’s) פרסם השבוע סיכום לשנת 2017, ממנו עולה כי גרף במהלך השנה לא פחות מ-4.7 מיליארד דולר במכירות פומביות ברחבי העולם – עלייה חדה של 13.1% לעומת 2016, כפי שנמסר בהודעה לעיתונות של בית המכירות הפומביות.

 

מהנתונים עולה כי אסיה האירה פנים במיוחד לסותבי'ס השנה: לקוחות מרחבי היבשת תרמו 1.6 מיליארד דולר למכירות – יותר מ-30% מכלל המכירות הפומביות ברחבי העולם במהלך 2017. בנוסף, 23% מכלל הפריטים נמכרו אונליין, וגרפו יותר מ-180 מיליון דולר במהלך 2017, כך נמסר.

 

בשבוע שעבר, הודיעה חטיבת התכשיטים של סותבי’ס כי המכירות ב-2017 הסתכמו ב-551,300,000 דולר, נתון שהפך את סותבי’ס לבית המכירות הפומביות המוביל בעולם בקטגוריה. גולות הכותרת במכירות הפומביות שנערכו ב-2017 כללו, בין היתר, שיא עולמי למכירת יהלום או אבן חן, שהושג עבור “יהלום CTF הוורוד” שנמכר תמורת 71.2 מיליון דולר בהונג קונג באפריל; ומחיר שיא עבור עגילים, שהושג עבור זוג העגילים ששובצו ביהלום פנסי ויויד כחול “זיכרון עלי הסתיו” (The Memory of Autumn Leaves) וביהלום פנסי עז הוורוד “חלום עלי הסתיו” (The Dream of Autumn Leaves) – שנמכרו תמורת 57.4 מיליון דולר, בז’נבה בחודש מאי.

 

בסך הכל, סותבי'ס מכרה ב-2017 ארבעה מחמשת התכשיטים היקרים ביותר שהוצעו למכירה. כמו כן, נמסר כי 32% מהקונים במכירות הפומביות עשו זאת לראשונה, וכי 23% מכלל הפריטים נקנו אונליין.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן