חנות לוק פוק הונג קונג

שינוי מגמה? זינוק במכירות התכשיטים של לוק פוק בסין

ענקית התכשיטים מהונג קונג, לוק פוק אחזקות (Luk Fook Holdings), מדווחת על עלייה במכירות ברבעון הראשון של שנת הכספים, שהסתיים ב-30 ביוני. התוצאות החיוביות נובעות בעיקר משיפור במכירות התכשיטים בסין, לאחר תקופה ממושכת של ירידות, כך דווח ב-Rough & Polished.

 

על פי הדיווח, לוק פוק רשמה גידול שנתי של 5% במכירות באותן חנויות תכשיטים ברבעון החולף, בזכות ביצועים חזקים בנקודות המכירה המרכזיות בסין, שבהן נרשם זינוק של 32% במכירות תכשיטי הזהב, ושל 10% במכירות של תכשיטים המשובצים באבני חן ויהלומים. בחישוב כולל, נרשמה צמיחה שנתית של 23% במכירות באותן חנויות תכשיטים בסין.

 

עוד דווח כי בהונג קונג ובמקאו, מכירות תכשיטי הזהב נותרו ללא שינוי, אולם מכירות התכשיטים המשובצים באבני חן ויהלומים רשמו צמיחה שנתית של 9%. בסך הכל, נרשמה צמיחה של 3% במכירות באותן חנויות תכשיטים בהונג קונג ובמקאו.

 

נכון ל-30 ביוני, לוק פוק מנהלת 206 חנויות עצמאיות שבבעלותה, מהן 142 חנויות בסין, 45 חנויות בהונג קונג, 10 חנויות במקאו, ו-9 חנויות במדינות אחרות. ברחבי העולם פועלות כיום 1,508 חנויות תכשיטים של לוק פוק, כולל חנויות הפועלות בזיכיון.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן