עונת החגים תכשיטי יהלומים

NRF: האמריקאים יוציאו 4.7 מיליארד דולר על תכשיטים בוולנטיינ'ס דיי

הצרכנים בארה"ב צפויים להוציא כ-4.7 מיליארד דולר על תכשיטים במהלך ולנטיינס דיי, כך עולה מסקר משותף של פדרציית הקמעונות האמריקאית (NRF) וחברת Prosper Insights & Analytics, שנערך בקרב 7,277 צרכנים. על פי אותו סקר, 19% מהנשאלים צפויים לרכוש תכשיטים כמתנה לרגל יום האהבה.

 

בסך הכל, הצרכנים בארה"ב צפויים להוציא בממוצע 143.56 דולר לרגל ולנטיינס דיי – עלייה לעומת 136.57 דולר בממוצע אשתקד. סך ההוצאות צפויות להסתכם ב-19.6 מיליארד דולר, לעומת 18.2 מיליארד דולר ב-2017. על פי ה-NRF, אלו הנתונים השניים בטיבם ב-15 שנות הסקר, כאשר השיא נרשם ב-2016, אז נרשמה הוצאה ממוצעת של 146.84 דולר, והוצאה כוללת של 19.7 מיליארד דולר במהלך יום האהבה.

 

את הקניות לרגל ולנטיינס דיי הצרכנים מתכננים לערוך בחנויות כלבו (35%), בחנויות מוזלות (32%), בחנויות אונליין (29%), בחנויות מתמחות (19%), בחנויות פרחים (17%) ובעסקים קטנים מקומיים (14%).

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן