חנות תכשיטים של צ'אי טאי פוק הונג קונג

התיירות הזניקה את מכירות התכשיטים בהונג קונג

מכירות התכשיטים, השעונים ומוצרי יוקרה אחרים בהונג קונג רשמו בחודש פברואר עלייה שנתית של 33.7%, כך דווח ב-Gem Konnect. על פי הדיווח, זוהי הצמיחה החזקה ביותר במכירות מאז יוני 2013. סך המכירות הקמעונאיות רשמו עלייה שנתית של 29.8%, והסתכמו ב-5.76 מיליארד דולר.

 

העלייה יוחסה ל"שיעור אבטלה כמעט אפסי (שיעור הלא-מועסקים מצוי בנקודה הנמוכה ביותר מזה כעשרים שנה) ותיירות". מספר התיירים עלה בפברואר ב-26.3% ל-5.28 מיליון מבקרים. מספר התיירים מסין, המהווים יותר מ-80% מהתיירים להונג קונג, זינק ב-40.2%.

 

מקור ממשלתי ציין כי "במבט קדימה, התחזית למכירות הקמעונאיות צריכה להישאר חיובית בטווח הקצר, בזכות שיפור בסנטימנט הצרכני לאור שיעור התעסוקה הגבוה, והשיפור המתמשך בתיירות הנכנסת". איגוד הניהול הקמעונאי של הונג קונג (HKRMA) צופה כי המכירות הקמעונאיות ירשמו במהלך 2018 צמיחה של 3%-4%.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן