חנות תכשיטים מייקל היל

חברת התכשיטים מייקל היל עוזבת את ארה"ב

חברת התכשיטים מייקל היל (Michael Hill) הודיעה כי החליטה לעזוב לחלוטין את הפעילויות הקמעונאיות בארה"ב. מהחברה נמסר כי בשנתיים האחרונות פעילויותיה הקמעונאיות בארה"ב ייצרו כ-5% בלבד מהכנסותיה השנתיות.

 

לאחר סגירת החנויות בארה"ב, המותג מייקל היל ימשיך להימכר בלמעלה מ-300 חנויות ברחבי העולם, כולל 172 חנויות תכשיטים באוסטרליה, 53 חנויות בניו זילנד, ו-83 חנויות בקנדה. מהחברה נמסר כי מאז כניסתה לארה"ב ב-2008, עסקיה לא הצליחו לספק החזר מספק, "למרות השקעה משמעותית בפיתוח מודל עסקי בר-קיימא".

 

המנכ"ל פיל טיילור (Phil Taylor) אמר בתגובה להחלטה כי "התקופה שלנו בשוק התכשיטים התחרותי ביותר של ארה"ב לימדה אותנו רבות, וסייעה לחזק את עסקי הליבה שלנו, כולל פיתוח אסטרטגיית קולקציית תכשיטי החתונה שלנו, ופיתוח תכניות שירות הלקוחות שלנו. עם זאת, הפעילויות בארה"ב לא צברו תנופה מספקת בשנים האחרונות, ורמת ההון הנדרשת לשדרוג העסק אינה מוצדקת בתנאי המסחר הנוכחיים". החנויות של מייקל היל בארה"ב ימשיכו לפעול עד שהחברה תשלים את עזיבתה את השוק האמריקאי.

 

בנובמבר אשתקד, דיווחה מייקל היל על עלייה של 8% בהכנסות, שהסתכמו ב-99.7 מיליון דולר, בזכות שיפור במכירות באוסטרליה, ניו זילנד וקנדה. המכירות בארה"ב,לעומת זאת, ירדו ב-15% ל-2.6 מיליון דולר, לאור ירידה של 9% במכירות באותן חנויות.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן