תכשיטים קרטיה בייג'ין סין

ריצ'מונט: תכשיטים הובילו את העלייה במכירות ברבעון החולף

קבוצת היוקרה ריצ'מונט (Richemont) – הבעלים של מותגי התכשיטים קרטייה (Cartier), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels) ג׳יאמפיירו בודינו (Giampiero Bodino) ועוד – מדווחת על עלייה שנתית של 5% במכירות במהלך הרבעון של אוקטובר-דצמבר 2017. מכירות התכשיטים של הקבוצה הסתכמו בתקופה זו ב-1.83 מיליארד אירו (2.23 מיליארד דולר), כך דווח ב-Gem Konnect.

 

מהנתונים עולה כי ברבעון החולף, מותגי התכשיטים של ריצ'מונט רשמו צמיחה שנתית של 11%, ואילו המכירות של מותגי השעונים ירדו ב-4% ל-781 מיליון אירו (953 מיליון דולר). בסך הכל, דווח כי "הביצועים החזקים של מותגי התכשיטים הובילו את הקבוצה לעלייה כוללת של 1% במכירות", שהסתכמו בסך הכל ב-3.12 מיליארד אירו (3.81 מיליארד דולר).

 

בחלוקה לאזורים, ריצ'מונט רשמה ירידה של 1% במכירות באירופה, לעומת צמיחה של 8% במכירות באמריקה בזכות "ביצועים טובים של מותגי התכשיטים". מכירות התכשיטים רשמו עלייה גם ביפן (5%) ובמזרח התיכון ואפריקה (11%).

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן