שון ווייט סנובורד אולימפיאדה

הכל זהב: כל השיאים של שון ווייט

שון רוג'ר ווייט (Shaun Roger White), יליד שנת 1985, הוא גולש סנובורד (גלשן שלג) וסקייטבורד מקצועי מקליפורניה. הוא זכה עד כה בשלוש מדליות זהב אולימפיות, ומחזיק בשיא מדליות הזהב בענף הסנובורד.

 

ווייט, שסבל מפציעה קשה במהלך ההכנות לאולימפיאדת החורף בניו זילנד, השתייך בסופו של דבר למשלחת האמריקאית לאולימפיאדת החורף השנה, שבמהלכה זכה במדליית זהב שלישית ב-Halfpipe (חצי צינור) בתחרויות הגברים. כאתלט מחונן מגיל צעיר, ווייט מלווה בספונסרים מאז גיל 7. ברשימת נותני החסות של הגולש המצטיין מופיעות חברות כגון ברטון סנובורדס (Burton Snowboards), אוקלי (Oakley), אינק. (.Inc), בירדהאוס סקייטבורדס (Birdhouse Skateboards), פארק סיטי מאונטן ריזורט (Park City Mountain Resort), טארגט קורפוריישן (Target Corporation), רד בול (Red Bull), אוביסופט (Ubisoft), אדיו (Adio) והיולט-פקארד (Hewlett-Packard).

 

גם כשמדובר לתכשיטים, ווייט מעדיף בעיקר זהב. האלוף האולימפי עונד על ידו השמאלית שעון רולקס (Rolex) מזהב, ועל ידו הימנית שלוש טבעות זהב, כשכל טבעת מעידה על הישג אחר: על הטבעת הראשונה, מאולימפיאדת החורף של 2006 בטורינו, איטליה, חרוט הכיתוב "מדליסט זהב אולימפי" (Olympic gold medalist); טבעת הזהב השנייה, מאולימפיאדת החורף בוונקובר, מלווה אף היא באותו כיתוב; ואילו על הטבעת השלישית, מאולימפיאדת החורף של 2014 בסוצ'י, רוסיה, נחרט "חבר צוות אולימפי" (Olympic team member).

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן