לילי קולינס תכשיטי יהלומים

החיים האופנתיים של לילי קולינס

לילי ג'יין קולינס (Lily Jane Collins), ילידת 1988, היא שחקנית, דוגמנית וסופרת בריטית-אמריקאית. היא בתו של המוסיקאי פיל קולינס, ונחשפה לאור הזרקורים כבר בגיל שנתיים. כילדה קטנה, היא שיחקה בגרסה הבריטית של הסדרה "להתגבר ולהתבגר" (Growing Pains). בשנת 2007, היא זכתה בתואר הדוגמנית הבינלאומית של השנה מטעם מגזין גלמור (Glamour) הספרדי.

 

מאז 2009, הופיעה קולינס בשורה של תפקידים בטלוויזיה ובקולנוע: 90210, הזדמנות שנייה (The Blind Side), המאמין (Priest), חטיפה (Abduction), כותבים, סיפור אהבה (Stuck in Love) ועוד. ב-2016, הייתה מועמדת לפרס גלובוס הזהב כשחקנית הטובה ביותר במחזמר או קומדיה, עבור תפקידה כמרלה מברי (Marla Mabrey) בסרט ללא חוקים (Rules Don't Apply). בשנת 2017, פרסמה קולינס את הרומן הראשון שלה, "בלי פילטר: בלי בושה, בלי חרטות, פשוט אני" (Unfiltered: No Shame, No Regrets, Just Me).

 

הסגנון של קולינס, באופנה ובתכשיטים כאחד, זכה להכרה כאלגנטי וזוהר. לטקס פרסי גלובוס הזהב האחרון, שנערך ב-8 בינואר 2017, ענדה קולינס עגילי וינטאג' צמודים של הארי ווינסטון (Harry Winston) משנת 1967, טבעת פנינה של הארי ווינסטון, טבעת יהלום נוצצת, וכן טבעת יהלומים תאומים מסוג Sunflower. להקרנת הבכורה של הסרט Okja בפסטיבל קאן, שנערך ביוני 2017, ענדה השחקנית הצעירה שמלה של ראלף אנד רוסו (Ralph and Russo), ותכשיטים של בולגרי (Bulgari).

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן