לורד תכשיטי יהלומים

יהלום עולה: סיפורה של הזמרת לורד

הזמרת-יוצרת לורד (Lorde) נולדה בניו זילנד ב-1996 כאלה מריה לאני יליץ'-או'קונור (Ella Marija Lani Yelich-O'Connor). מגיל צעיר, לורד יצרה לעצמה שם בינלאומי כפזמונאית מוכשרת. היא שחררה את המיני אלבום (EP) הראשון שלה, The Love Club, ב-2012, כשהיא בת 16 בלבד. הסינגל הראשון מתוכו, Royals, הפך ללהיט בינלאומי.

 

ב-2013 יצא אלבום הבכורה שלה, Pure Heroine, וזכה לשבחי הביקורת ולהצלחה מסחרית. הסינגל Yellow Flicker Beat, אותו הקליטה עבור שובר הקופות "משחקי הרעב עורבני חקיין – חלק 1", משנת 2014, זיכה אותה במועמדות לפרס גלובוס הזהב בקטגוריית "השיר המקורי הטוב ביותר". אלבומה השני של לורד, Green Light, יצא ב-2017 והגיע לראש מצעד בילבורד הוט 200, ולמקום הראשון במצעדי המכירות בניו זילנד ובאוסטרליה.

 

לורד זוכה להכרה לא רק בזכות המוזיקה שלה, אלא גם הודות לסטייל המקורי שלה. לפי כמה מקורות, היא מחבבת במיוחד את מותג התכשיטים הניו זילנדי Meadowlark. ליין התכשיטים, אשר הוקם ומנוהל על-ידי הזוג גרג פורמונט וקלייר האמון, כולל אביזרים בעבודת יד ונחשב לנועז במיוחד – מטבעות עם ניבים ועד תליונים עם ציפורני חתול (מלאכותיים כמובן). במהלך השנים, לורד צולמה לעתים קרובות עם טבעות, שרשרות כסף ענקיות וצמידים של Meadowlark.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן