כריסטיאנו רונאלדו יהלומים מונדיאל

היהלום של פורטוגל: סיפורו של כריסטיאנו רונאלדו

את כריסטיאנו רונאלדו (Cristiano Ronaldo), אחד מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים, נדמה שאין צורך להציג. רונאלדו, שנולד ב-1985 באי הפורטוגזי מדיירה, הוא החלוץ של קבוצת הפאר הספרדית ריאל מדריד, והכוכב הגדול של נבחרת פורטוגל. רונאלדו זכה עד היום בחמישה פרסי כדור הזהב של פיפ"א, וארבע פעמים בפרס נעל הזהב האירופית. הוא הבקיע הכי הרבה שערים רשמיים בחמש הליגות הבכירות באירופה, ושיאן הכיבושים של ליגת האלופות בכדורגל. בגביע העולם 2018, שיצא לדרך בסוף השבוע, רונאלדו הבקיע שלושה שערים כבר במשחק הראשון של נבחרתו נגד יריבתה המרה ספרד, שנערך ביום שישי.

 

ב-2014, רונאלדו הפך לשגריר המותג של יצרנית שעוני היוקרה טאג הוייר (Tag Heuer), והוביל את קמפיין " Don’t crack under pressure" של המותג. ב-2015, טאג הוייר השיקה את דגם השעון Cristiano Ronaldo CR7, המבוסס על שעון פורמולה 1 הסטנדרטי של המותג.

 

רונאלדו, שדורג על ידי פורבס כספורטאי בעל השכר הגבוה בעולם בשנים 2016 ו-2017, יכול להרשות לעצמו קצת תכשיטים ואקססוריז ראוותניים. עם זאת, הוא לרוב משאיר את התכשיטים הנוצצים לנשים בחייו. ב-2011, רונאלדו הציע נישואין לחברתו דאז, הדוגמנית אירינה שייק (Irina Shayk), עם טבעת אירוסין עצומה של דה גריסוגונו (de Grisogono), ששובצה ביהלומים מלוטשים רבים.

 

לאחרונה, רכש לחברתו הנוכחית ג'ורג'ינה רודריגז (Georgina Rodriguez), טבעת יהלום עצומה של קרטייה (Cartier), ורבים מעריכים כי מדובר בטבעת אירוסין. על פי הדיווחים, שווי הטבעת כ-815 אלף דולר. רונאלדו עצמו מעדיף תכשיטים פשוטים יותר, ולעיתים קרובות עונד לאוזניו עגילים צמודים המשובצים ביהלומים שחורים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן