שוק תכשיטים סיטונאי סין

כנס בנושא תכשיטים ויהלומים נערך בגואנגז'ו

כנס התכשיטים והיהלומים הבינלאומי של גואנגז'ו (Road & Belt, Hand in Hand – International Jewelry & Diamond Conference), שערכו בורסת היהלומים של גואנגז'ו ובורסת אבני החן והג'ייד של גואנגז'ו, נערך בהצלחה ב-24 בנובמבר, כך דווח ב- IDEX Online.

 

לאירוע התייצבו נציגים של ארגונים והתאחדויות בתעשיות אבני החן והתכשיטים בבלגיה, ישראל, סרי לנקה, תאילנד ומדינות אחרות, וכן נציגים של דה בירס (De Beers) וחברות אחרות, כך מסרו ההמארגנים. על פי הדיווח, השתתפו בכנס בסך הכל קרוב ל-300 איש, כולל נציגים של חברות מרכזיות משתי הבורסות. המשתתפים בחנו יחד את מצבה של תעשיית אבני החן והיהלומים, במטרה ליצור הזדמנויות לשיתופי פעולה לטובת חיזוק הצמיחה של הענף.

 

כנס התכשיטים והיהלומים הבינלאומי בגואנגז'ו הוא אחד מסדרת אירועים שנתיים הנערכים בפאניו, גואנגז'ו. האירוע נתמך על ידי שורה של ארגונים מהענף בסין, ובהם התאחדות אבני החן והתכשיטים הסינית (Gems & Jewellery Association of China), התאחדות הזהב הסינית (China Gold Association), התאחדות היהלומים של שנחאי (Diamond Administration of Shanghai), בורסת היהלומים של שנחאי (Shanghai Diamond Exchange) ולשכת המסחר, המייצגת תעשיות רבות בגואנגז'ו, הונג קונג ומקאו.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן