סקר: שליש מהאמריקאים יקנו תכשיט ליום האם

34% מהקונים לרגל יום האם בארה"ב, שיצוין ב-13 במאי, מתכננים להשקיע את כספם בתכשיטים, כך עולה מסקר שנתי שעורכת פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) וחברת Prosper Insights & Analytics. על פי אותו סקר, האמריקאים יוציאו על תכשיטים בסך הכל 4.6 מיליארד דולר במהלך יום האם.

 

עוד עולה מהסקר כי סך ההוצאות על מתנות לרגל יום האם בארה"ב צפויות להסתכם בכ-23.1 מיליארד דולר ב-2018 – נתון השני רק לתוצאה שהושגה אשתקד, 23.6 מיליארד דולר, שהייתה הגבוהה ביותר ב-15 שנות הסקר. נשיא ומנכ"ל פדרציית הקמעונות הלאומית, מת'יו שי (Matthew Shay), אמר כי "התחזיות ליום האם השנה הן מהחזקות שראינו אי פעם".

 

ההוצאה הממוצעת לאדם צפויה לעמוד על 186 דולר. קונים בגילאי 35-44 צפויים להוציא השנה את הסכום הגבוה ביותר, שיעמוד בממוצע על 224 דולר לאדם. 62% מבני 18-24 ייעזרו במכשירי סמארטפון על מנת לבצע מחקר לפני קנייה ולהשוות מחירים. 35% מהצרכנים אמרו כי יקנו בחנוית כלבו, 31% יקנו אונליין, ן-29% יקנו בחנויות מתמחות, כגון חנויות פרחים, חנויות תכשיטים, וחנויות אלקטרוניקה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן