דיגיי אביצ'י תכשיטים צמידים

יהלום מחוספס: סיפורו של אביצ'י, שמת בגיל 28

ביום שישי שעבר, ה-20 באפריל 2018, מיליוני מעריצים ברחבי העולם הוכו בהלם, עם היוודע דבר מותו של אביצ'י (Avicii), אחד הדיג'ייז המובילים בעולם. אביצ'י, שנולד בשבדיה בשם טים ברגלינג (Tim Bergling), החל את הקריירה בגיל 16, כשפרסם בפורומים של מוסיקה אלקטרונית רמיקסים שערך, ובעקבותיהם חתם על עסקה ראשונה עם לייבל תקליטים.

 

בשנת 2011, הפיק את הלהיט הראשון שלו, Levels, וב-2013 פרסם את True, אלבום מוסיקה אלקטרונית עם השפעות פופיות. האלבום, ובמיוחד הלהיט Wake Me Up, הפכו את אביצ'י לשם מוכר ברחבי העולם.

 

אלבומו השני של אביצ'י, Stories, יצא ב-2015. אביצ'י היה מועמד לפרסי הגראמי, עבור עבודתו בסינגל Sunshine לצד דיוויד גואטה (David Guetta),. בשנת 2013, הוא קיבל מועמדות נוספת לפרס, עבור הטראק Levels. אביצ'י, שנלחם בהתמכרות לאלכוהול במשך רוב חייו הבוגרים, הלך לעולמו ביום שישי האחרון ליד מסקט, עומאן. הוא היה בן 28 במותו.

 

אביצ'י שידר צניעות, וכך היו גם סגנונו בתכשיטים. הצמיד המוכר שלו יוצר על ידי ניאלאיה (Nialaya), חברת תכשיטים מלוס אנג'לס, שמוכרת כעת באתר החברה את צמיד "אביצ'י" תמורת 500 דולר לפריט. הצמיד עשוי מכסף לבן, ומשובץ באבני לברדוריט ואבני לפיס כחולות. מעריציו יכולים להתנחם גם בצמיד כרום בסגנון של אביצ'י, שהדיג'יי המנוח סייע לעצב.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן