חנות של טיפאנ יבפארג

זינוק במכירות התכשיטים של טיפאני'ס ברבעון הראשון

ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co.) מדווחת על עלייה חדה של 15% במכירות נטו בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 באפריל, שהסתכמו במיליארד דולר. נתון זה הוביל לעלייה של 53% גם ברווח הנקי של החברה, שהסתכם ב-142 מיליון דולר, כפי שדווח ב-IDEX Online. בתחזית לשנת 2018, צופה החברה כי המכירות ירשמו עלייה שנתית חד-ספרתית גבוהה.

 

באמריקה, מכירות התכשיטים נטו עלו ב-9% ל-425 מיליון דולר, בזכות עלייה בהוצאות של צרכנים מקומיים ותיירים זרים. באסיה-פסיפיק, מכירות התכשיטים נטו עלו ב-28% ל-329 מיליון דולר, "בשל עלייה במכירות הקמעונאיות בסין וברוב השווקים האחרים, וכן בזכות עלייה במכירות הסיטונאיות בקוריאה". ביפן, מכירות התכשיטים נטו עלו ב-17% ל-151 מיליון דולר, בזכות עלייה בהוצאות הצרכנים המקומיים והתיירים הזרים. באירופה, המכירות התכשיטים נטו עלו ב-13% ל-107 מיליון דולר.

 

מנכ"ל טיפאני, אלסנדרו בוליולו (Alessandro Bogliolo), אמר כי החברה מעודדת "מהיקף הצמיחה במכירות ברוב האזורים וברוב קטגוריות המוצרים". טיפאני פתחה חנות אחת ברבעון הראשון של השנה, וסגרה שתיים. נכון ל-30 באפריל, טיפאני מפעילה 314 חנויות תכשיטים, לעומת 310 חנויות בתקופה המקבילה אשתקד.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן