חנות של טיפאנ יבפארג

טיפאני'ס: מכירות התכשיטים ברבעון החולף הסתכמו ביותר ממיליארד דולר

ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (.Tiffany & Co) אמנם מדווחת על עלייה במכירות ברבעון השלישי של השנה, אך לא עמדה ביעדי המכירות לתקופה זו, כך דווח ב-IDEX Online.

 

ברבעון השלישי, עלו המכירות נטו של ענקית התכשיטים ברחבי העולם בכ-4% והסתכמו בכמיליארד דולר, סכום נמוך מהיעד שקבעו אנליסטים, אשר עמד על 1.05 מיליארד דולר. מכירות התכשיטים באותן חנויות עלו ברבעון השלישי ב-3%, לעומת תחזית צמיחה של 5.3%.

 

בתשעת החודשים הראשונים של 2018, מכירות התכשיטים נטו של טיפאני ברחבי העולם עלו ב-10% ל-3.1 מיליארד דולר, והמכירות באותן חנויות עלו ב-7%. באותה תקופה, ההכנסות נטו עלו ב-24% ל-382 מיליון דולר.

 

מנכ"ל טיפאני, אלסנדרו בוליולו (Alessandro Bogliolo), אמר כי ברבעון השלישי, המכירות ללקוחות מקומיים המשיכו לרשום צמיחה חזקה ברחבי העולם, כאשר בסין נרשמה צמיחה חזקה במיוחד. מנכ"ל טיפאני הוסיף כי "נפח מכירות התכשיטים עלה ברבעון החולף ועד כה השנה. זה הוביל לעלייה חד-ספרתית בינונית במכירות במהלך הרבעון, ולשיעור צמיחה אף גבוה יותר, למרות הוצאות נמוכות מהצפוי ברבעון השלישי מצד תיירים סינים בארה"ב והונג קונג, וירידה במכירות בביקורים של סיטונאים בקוריאה".

 

טיפאני'ס פתחה תשע חנויות עד כה השנה, וסגרה שלוש חנויות אחרות. נכון ל-31 באוקטובר, טיפאני'ס מפעילה 321 חנויות תכשיטים, לעומת 315 חנויות תכשיטים בתקופה המקבילה אשתקד.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן