חנות טיפאני תכשיטים פריז

טיפאני'ס מדווחת על עלייה במכירות התכשיטים

ענקית התכשיטים טיפאני (Tiffany & Co) רשמה ברבעון השלישי של השנה (עד ה-31 באוקטובר) עלייה של 3% במכירות נטו, שהסתכמו ב-976 מיליון דולר, כך מסרה החברה. המכירות באותן חנויות, עם זאת, רשמו בתקופה זו ירידה של 1%. על פי דיווח ב-IDEX Online, המכירות של טיפאני רשמו צמיחה ברוב אזורי הפעילות.

 

בתשעת החודשים האחרונים, מכירות התכשיטים של טיפאני ברחבי העולם צמחו ב-2% ל-2.8 מיליארד דולר נטו, אך רשמו ירידה של 2% במכירות באותן חנויות. הרווח הנקי של החברה עלה ב-5% ל-100 מיליון דולר. טיפאני פתחה בתשעת החודשים האחרונים שבע חנויות חדשות, וסגרה חמש חנויות תכשיטים אחרות.

 

מנכ"ל טיפאני, אלסנדריו בוליולו (Alessandro Bogliolo), אמר בתגובה כי "התוצאות הפיננסיות העדכניות הללו עולות במעט על הציפיות שלנו, אבל אני מאמין שלטיפאני יש פוטנציאל בטווח הבינוני עד הארוך להשיג צמיחה משמעותית במכירות באותן חנויות, ולהוביל לצמיחה גבוהה יותר בשולי הרווח וברווחים […]". בתחזית הכלכלית לשנת הכספים 2017, צופה טיפאני כי מכירות התכשיטים נטו ברחבי העולם ירשמו עלייה שנתית באחוז חד-ספרתי נמוך.

 

במקביל, טיפאני נערכת גם לחג המולד: קמעונאית הענק השיקה לאחרונה וידיאו אנימציה לקידום מכירות לקראת עונת החגים, עם תכשיטי יהלומים והקופסה הכחולה האייקונית של החברה.

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן