טבעת טרום אירוסין יהלומי הלצברג

לראשונה: יהלומי הלצברג משיקה טבעת טרום אירוסין

יהלומי הלצברג (Helzberg) מצאה דרך לשווק את טבעות האירוסין משובצות היהלומים של החברה: חברת התכשיטים האמריקאית השיקה את טבעת "?Will You", שנועדה רק עבור הצעות נישואין, למקרים שבהם הכלה לא תאהב את בחירת הטבעת של בן זוגה.

 

יו"ר ומנכ"לית יהלומי הלצברג, בריל ראף (Beryl Raff), הסבירה כי "הוא רוצה להיות הגיבור עם טבעת מושלמת שהיא תאהב כל חייה, ואין דבר שהוא מפחד ממנו יותר מהמחשבה שהוא עלול לאכזב אותה ולבחור בטבעת הלא נכונה. טבעת "?Will You" היא טבעת הקודמת ל'טבעת'. טבעת שהוא יכול להציע איתה נישואין בביטחון, בידיעה כי יוכלו לקנות יחד את הטבעת ששניהם אוהבים".

 

מיהלומי הלצברג נמסר כי על פי סקר חדש, "הן הגברים והן הנשים לחוצים בכל הנוגע לבחירת טבעת אירוסין – 62% מהגברים במערכות יחסים אמרו כי החלק הקשה ביותר בהצעת הנישואין הוא בחירת הטבעת, וחצי מהנשים אמרו כי החלק הקשה ביותר הוא שהוא יידע איזה סגנון טבעת הן רוצות". טבעת "?Will You", הכוללת על גבי החבילה חריטה כי "זו רק טבעת, לא ה-טבעת", מציעה פתרון "בלי להקריב את הרגע". בנוסף, זוגות שיחזרו לחנות כדי לרכוש יחד את טבעת האירוסין שלהם יקבלו הנחה על רכישת טבעות.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן