הנסיך הארי מייגן מרקל

ניצוץ מלכותי: תכשיטי היהלומים שבלטו בחתונת הנסיך הארי ומייגן מרקל

החתונה המלכותית של הנסיך הארי ובחירת לבו, השחקנית האמריקאית מייגן מרקל, התקיימה ביום שבת האחרון בטירת וינדזור, לעיני כשני מיליארד צופים ברחבי העולם. החתונה המדוברת של השנה עוררה עניין מיוחד בקרב חובבי אופנה ברחבי העולם, שבחרו להתמקד בתכשיטים שענדו לאירוע הכלה, המלכה, וכמה מהחברים המפורסמים הקרובים של בני הזוג. אז מה היה שם?

 

הכלה הנוצצת

 

כפי שדווח בהרחבה לפני החתונה, הנסיך הארי העניק לארוסתו טבעת אירוסין מיוחדת במינה. הטבעת שובצה בשלושה יהלומים: יהלום מרכזי מבוצוואנה, ושני יהלומים נוספים מהקולקציה שהשתייכה לנסיכה דיאנה, אמו המנוחה של הנסיך הארי. את הטבעת ייצרה עבור הזוג המלכותי חברת התכשיטים הרשמית של המלכה אליזבת ה-2, Cleave and Company, מזהב צהוב – האהוב על מרקל, לדברי בעלה הטרי. עיצוב הטבעת ארך כשישה חודשים.

 

לרגל המאורע, ענדה הכלה נזר מהקולקציה האישית של המלכה אליזבת. הנזר משנת 1893, שהשתייך לקולקציית היהלומים של המלכה מארי, "יוצר כטבעת גמישה מ-11 חלקים, עם אבני אובל מנוקבות ושזורות, ובשיבוץ pavé, עם יהלומים נוצצים גדולים וקטנים".

 

להשלמת המראה המלכותי, מרקל ענדה לחתונה עגילי זהב לבן ויהלומים של קרטיה (Cartier), וצמיד יהלומים מזהב לבן של קרטיה, על פרק ידה הימנית.

 

המלכה והמשפחה

 

המלכה אליזבת השנייה בחרה מתוך קולקציית התכשיטים האישית שלה סיכת יהלומים ופנינים, עגילי פנינה צמודים ושרשרת פנינים.

 

ליידי קיטי ספנסר (Kitty Spencer), אחיינתה של הנסיכה דיאנה המנוחה, ענדה לאירוע טבעת יהלומים ועגילי יהלומים של בולגרי (Bulgari), ושרשרת פלטינה וזהב צהוב של בוגלרי, המשובצת ב-126 יהלומים, מהם 14 יהלומים צהובים.

 

גיסתה המפורסמת של מרקל, קייט מידלטון (Kate Middleton), ענדה עגילי טיפה עם פנינה גדולה ואבני קוורץ צהובות בליטוש אובל, המוקפות יהלומים. התכשיט עוצבה על ידי מעצבת תכשיטים החביבה על מידלטון, קיקי מקדונו (Kiki McDonough).

 

חברים זוהרים

 

כוכבת הטניס סרנה וויליאמס ענדה לחתונה המלכותית תכשיטים מקולקציית Heritage של בולגרי, כולל שרשרת וינטאג' משנת 1975 מכסף אימפריאלי רומי, מטבעות זהב וברונזה, ויהלומים בשיבוץ pavé; וכן סיכת דולצ'ה ויטה בסגנון ארט דקו משנת 1952, מזהב ויהלומים.

 

ואילו חברתה הקרובה של מרקל, פריאנקה שופרה (Priyanka Chopra) התייצבה לאירוע עם תכשיטים מעיצובה של לוריין שוורץ, כולל עגילי ברק מזהב 18 קרט ויהלומים, וכן טבעות יהלום בעיצובה של שוורץ.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן