De Beers Jewelry

הודו תעקוף את ארה"ב במכירות של יהלומי פוראברמארק

מנכ"ל פוראברמארק (Forevermark), סטפן לוסייה (Stephen Lussier) צופה שינוי במכירות של מותג היהלומים של דה בירס: על פי דיווח ב-Gem Konnect, לוסייה צופה כי הודו תהפוך לשוק השני בגודלו של פוראברמארק, וכי ארה"ב תרד למקום השלישי במכירות.

 

על פי אותו דיווח, כ-50% ממכירות פוראברמארק נרשמות כיום בסין, ו-15% מהמכירות נרשמות בארה"ב ובהודו. עם זאת, לדברי לוסייה חלקה של הודו צפוי לטפס השנה ל-20% עד 25%. פוראברמארק מכרה אשתקד 60,000 פריטים בהודו, והמכירות השנה צפויות לזנק ל-100,000 עד 130,000 פריטים, כך דווח.

 

מנכ"ל פוראברמארק הוסיף כי הוא צופה עלייה בהוצאות ובעניין מצד הצרכנים בטבעת המותג המשובצות בשני יהלומים. כמו כן, אמר כי פוראברמארק "מתכננת להגדיל את פריסת המותג, מ-200 חנויות כיום ל-230 חנויות עם סוף השנה, כולל שלוש נקודות מכירה יוקרתיות בדלהי, במומביי ובקולקטה".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן