דונלד גלובר תכשיטי יהלומים

היהלום של עולם המוסיקה והטלוויזיה: סיפורו של דונלד גלובר

דונלד גלובר (Donald Glover), יליד 1983, הוא אמן פורה במיוחד: הוא שחקן, קומיקאי, כותב, במאי, מפיק, זמר, מלחין, ראפר המופיע תחת שם הבמה צ'יילדיש גמבינו (Childish Gambino), ודיג'יי המופיע תחת שם הבמה mcDJ. לפני כשבועיים, ב-4 במאי, הוא פרסם וידיאו קליפ מדובר ומעורר מחלוקת, This is America, שזכה ליותר מ-100 מיליון צפיות ביוטיוב תוך שבועיים.

 

בגיל 23, גלובר התקבל לעבודה כתסריטאי בסיטקום רוק 30, על ידי כוכבת הסדרה, טינה פיי (Tina Fey). לפרסום עולמי זכה לאחר שגילם את טרוי בארנס (Troy Barnes) בסיטקום של NBC, קומיוניטי (Community). לאחרונה גלובר יצר ומככב בקומדיה עטורת השבחים, אטלנטה.

 

עם השנים, זכה בשורה של פרסים עבור הופעותיו והאמנות שהוא יוצר. בין היתר, קיבל את פרס האמי עבור תפקיד ראשי בקומדיה, ואת פרס גלובוס הזהב עבור סדרת הטלוויזיה הטובה ביותר. הקריירה המוסיקלית שלו כוללת כמה אלבומי אולפן, ובהם סינגל אחד, Redbone, שהגיע למקום ה-12 ברישמת 100 הלהיטים של שנת 2016.

 

בסגנונו האישי, גלובר מעדיף לרוב תלבושות משוגעות למדי, אך הטעם שלו בתכשיטים לרוב מאופק יותר. כשהוא נלכד בעדשות הפפראצי, הוא לרוב עונד על צווארו שרשרת זהב של טיפאני'ס (Tiffany’s). לטקס הגראמי ה-108, ענד שרשרת Halo של טיפאני'ס, בשיבוץ אבני אופל ויהלומים – אך היה קשה להבחין בה מתחת לחולצה הלבנה שלבש. הוא בחר בשרשרת של טיפאני'ס גם כשנבחר להנחות את סאטרדיי נייט לייב החודש. ובטקס פרסי האוסקר, צולם כשהוא עונד שעון כרונוגרף פורטופינו בשווי של 15,100 דולר, של חברת IWC.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן