ג'ניפר לופז תכשיטים יהלומים

קליפ היהלומים החדש של ג'ניפר לופז

הזמרת ג'ניפר לופז (Jennifer Lopez) הוציאה לאחרונה שיר חדש בשם Dinero, שבו היא שרה "אני רק רוצה את הירוק, רוצה את הכסף, רוצה את המזומנים" – ומתכוונת לכל מילה. בקליפ, שבו מככבים גם דיג'יי חאלד (DJ Khaled) וקארדי בי (Cardi B), מחליפה לופז 13 תלבושות שונות, ועונדת תכשיטים בשווי כולל של יותר מ-4.5 מיליון דולר, של חברת טיפאני ושות' (.Tiffany & Co).

 

בין היתר, הזמרת הפופולארית מופיעה בקליפ עם צמיד פלטינה ויהלומים בשווי חצי מיליון דולר, ועם שרשרת יהלומים בשווי 450,000 דולר.

 

 

תכשיטי יהלומים יוקרתיים במיוחד אינם זרים ללופז. בשנה שעברה, הראפר דרייק (Drake) העניק לה בראש השנה האזרחית שרשרת יהלומים בשווי 100,000 דולר, שאותה הציגה באינסטגרם, כאשר הופיעה בלאס וגאס. ארוסה לשעבר של לופז, השחקן בן אפלק (Ben Affleck), העניק לה טבעת אירוסין בשווי 1.2 מיליון דולר של הארי ווינסטון (Harry Winston), המשובצת ביהלום ורוד במשקל 6.5 קרט. לופז התחתנה בסופו של דבר עם מארק אנטוני (Marc Antony), וסיפרה כי ביום הנישואין הראשון שלהם, העניק לה טבעת סוליטר משובצת ביהלום לבנדר/כחול במשקל 14 קרט, שאותה הגדירה "התכשיט האהוב עלי".

 

 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן