ג'וליאן מור אוסקר

סטייל חכם: ההופעות הנוצצות של ג'וליאן מור על השטיח האדום

השחקנית ג'וליאן מור (Julianne Moore), ילידת 1960, היא אחת השחקניות העסוקות בהוליווד מאז תחילת שנות ה-90. מור החלה את קריירת המשחק באופרת הסבון “As the World Turns” בשנת 1985, וב-1990 הופיעה לראשונה על המסך הגדול, בסרט " Tales from the Darkside: The Movie". הפריצה הגדולה שלה נרשמה בשנת 1993, אז שיחקה בסרטו של רוברט אלטמן, "תמונות קצרות" (Short Cuts). מאז, שיחקה בשורה ארוכה של סרטים, ובהם "תשעה חודשים" (1995), "לילות בוגי" (1997), "השעות" (2002), "ביג לבובסקי" (1998), "הילדים בסדר" (2010), ו-"טיפש, מטורף, מאוהב" (2011). בשנת 2015, זכתה בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר, עבור תפקידה בסרט "עדיין אליס".

 

הסגנון של מור, שבא לידי ביטוי בהופעותיה על השטיח האדום, מתואר לעיתים קרובות כאלגנטי וזוהר. בשנים האחרונות, פיתחה חיבה מיוחדת לתכשיטים של שופארד (Chopard). לשטיח האדום בטקס האוסקר של שנת 2015, שבו זכתה בסופו של דבר בפרס השחקנית הטובה ביותר, לבשה שמלה בשחור-לבן של שאנל, בליווי זוג עגילי יהלומים של שופארד. לטקס פרסי גילדת שחקני המסך (SAG) באותה שנה, ענדה זוג עגילי שופארד משובצים באבני אחלמה כחולות, וטבעת יהלום של שופארד.

 

הרומן של מור עם שופארד המשיך גם בשנתיים האחרונות: לטקס פרסי גלובוס הזהב לשנת 2016, התייצבה עם טבעת פלטינה של שופארד, משובצת באבני טורמלין פראיבה. ולפסטיבל קאן, שנערך לאחרונה, ענדה השחקנית המוערכת עגילי זהב לבן 18 קרט, משובצים באבני רובי ויהלומים, השייכים לקולקציית Precious של – ניחשתם נכון – שופארד.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן