תכשיטים לאו פנג שאנג

צמיחה משמעותית בביקוש לתכשיטים בסין

הביקוש לתכשיטים בסין צמח בחודשים ינואר-נובמבר 2017, והמכירות הקמעונאיות עלו ב-6.2% ל-41 מיליארד דולר – כך עולה מנתונים שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה של סין, כפי שדווח ב-Rough & Polished.

 

על פי הדיווח, הנתונים משקפים את "המשך ההתקדמות של ענף התכשיטים הקמעונאי בסין, אשר רושם צמיחה עקבית במשך כמה חודשים ברציפות". בנובמבר, רשמו מכירות התכשיטים עלייה שנתית של 4.4%, והסתכמו ב-3.85 מיליארד דולר. מכירות התכשיטים בסין במחצית הראשונה של השנה עלו ב-7.9% והסתכמו בכ-22.59 מיליארד דולר.

 

בחודש נובמבר, פרסמה התאחדות הזהב הסינית (China Gold Association) נתונים שלפיהם צריכת הזהב בסין עלתה ב-15.5% בשלושת הרבעונים הראשונים של 2017. על פי אותו דיווח, העלייה נובעת מ"ביקוש רב יותר למוצרי זהב יוקרתיים", וכן מ"אי ודאות בשווקי הנכסים וניירות הערך".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן