ביונסה נואלס תכשיטים יהלומים

ביונסה ענדה יהלומים בשווי 6.8 מיליון דולר לטקס הגראמי

היא לא זכתה השנה באף אחד מהפרסים, אך ביונסה תמיד יודעת איך למשוך לעברה את אור הזרקורים: על פי דיווחים באתרי החדשות, הזמרת הנערצת ענדה תכשיטי יהלומים של המעצבת המפורסמת לורן שוורץ (Lorraine Schwartz) בשווי כולל של 6.8 מיליון דולר, לטקס פרסי הגראמי שנערך ביום ראשון, ה-28 בינואר.

 

ביונסה התייצבה לאירוע עם עגילי טיטניום משובצים ב-70 קרט יהלומים, כולל אבן מרכזית במשקל 35 קרט, וכן עם שלוש טבעות פלטינה משובצות ביהלומים – כולן בעיצובה של לורן שוורץ.

 

ליידי גאגא (Lady Gaga) הגיעה גם היא לאירוע עם תכשיטים של לורן שוורץ, ובחרה בעגילים וטבעות משובצות ביהלומים שחורים במשקל כולל של 200 קרט. משתתפות נוספות שהצליחו להתבלט היו הזמרת הקובנית-אמריקאית קמילה קביו (Camila Cabello), שעלתה להופיע באירוע עם תכשיטים של בולגרי סרפנטי (Bulgari Serpenti), וריטה אורה (Rita Ora), שלבשה שמלה שחורה של ראלף אנד רוסו (Ralph & Russo), וענדה עגילי יהלומים צמודים של לורן שוורץ, ששובצו ב-30 קרט יהלומים.

 

זו אינה הפעם הראשונה שביונסה מפגינה את חיבתה לתכשיטי יהלומים שקשה להתעלם מהם, ופעמים רבות פסעה על השטיח האדום עם תכשיטים של לורן שוורץ, שעיצבה עבורה גם את טבעת האירוסין. טבעת הפלטינה, שעלתה על פי ההערכות כ-5 מיליון דולר, שובצה ביהלום חסר פגמים, במשקל 18 קרט ובליטוש אמרלד. שוורץ עיצבה טבעות אירוסין לשורה של זמרות גדולות אחרות מעולם הפופ, כולל ג'ניפר לופז, ג'סיקה סימפסון וכריסטינה אגילרה.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן