חנות פנדורה בהונג קונג

בעקבות תוצאות מאכזבות בארה"ב: פנדורה תכפיל את מספר התכשיטים החדשים

יצרנית התכשיטים הדנית פנדורה (Pandora) מסרה בפגישה שערכה לאחרונה עם משקיעים בקופנהגן כי בכוונתה להתמודד עם המכירות החלשות בארה"ב במהלך 2017 ועם "היעדר החדשנות הנוכחי", על ידי הכפלת מספר השקות המוצרים החדשים שלה עד 2022, כך דווח ב-Gem Konnect.

 

מנכ"ל פנדורה, אנדרס קולדינג פריס (Anders Colding Friis), אמר בפגישה כי מוצרי החברה "חוזרים על עצמם מדי, ולא הציעו לצרכנים שום דבר חדש ומרענן". הוא ציין שהחברה תגיב לכך על ידי "צמצום זמן פיתוח המוצרים" והשקת מוצרים חדשים מהר יותר. פריס הוסיף כי החברה מתכננת להשיק 800 מוצרים חדשים ב-2022, לעומת 400 מוצרים חדשים שהוצגו לשוק בשנה האחרונה.

 

קולדינג מסר עוד כי פנדורה תתמקד בצמיחה בכמה קטגוריות – שרשרות, טבעות ועגילים – וכי הוא צופה שהסגמנטים הללו יהוו כ-50% מהמכירות עד שנת 2022, לעומת 25% בלבד כיום. פנדורה צופה גם להגדיל את המכירות אונליין ל-10%-15% מכלל המכירות, לעומת 6% כיום.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן