אנג'לה בייבי תכשיטים יהלומים

חתונה ב-31 מיליון דולר: סיפורה של הכוכבת הסיני אנג'לה בייבי

אנג'לה יאנג ווינג (Angela Yeung Wing), המוכרת יותר כאנג'לה בייבי (Angelababy), היא כוכבת ענקית בסין. אנג'לה, ילידת 1989 המתגוררת בהונג קונג, היא דוגמנית, שחקנית וזמרת מצליחה. ב-2016, זכתה בפרס מאה הפרחים (Hundred Flowers Award) עבור שחקנית המשנה הטובה ביותר בסרט המצליח "מוג'ין: האגדה האבודה" (Mojin: The Lost Legend). באותה שנה, כיכבה לראשונה בתכנית טלוויזיה, ומילאה תפקיד משנה גם בסרט ההוליוודי "היום השלישי: התחדשות" (Independence Day: Resurgence).

 

בשנת 2009, אנג'לה החלה לצאת עם השחקן הסיני הואנג שיאומינג (Huang Xiaoming). באוקטובר 2015, הזוג ערך את אחת החתונות היקרות והראוותניות שנראו אי פעם בסין, שעלתה על פי ההערכות כ-31 מיליון דולר. לחתונה, שנערכה במרכז הירידים בשנחאי בהשתתפות כ-2,000 אורחים, התייצבה אנג'לה בייבי בשמלה שיוצרה במיוחד לאירוע על ידי בית האופנה דיור (Dior). מחיר השמלה אמנם לא נחשף, אך מדובר ללא ספק בפריט יקר במיוחד: השמלה יוצרה מ-35 מטרים של סאטן אורגנזה בצבע שנהב, 52 מטרים של טול, וכללה 3 מטרים של שובל, לצד כ-100 זרי פרחים גזורים ידנית מתחרת שנטילי.

 

אנג'לה ענדה לאירוע גם טבעת אירוסין מרשימה ביותר: טבעת מסוג Joséphine Aigrette Impériale של מעצב התכשיטים הצרפתי שומה  (Chaumet), המוערכת בכ-1.5 מיליון דולר. הטבעת שובצה במרכזה ביהלום בליטוש טיפה שמשקלו 5 קרט, המוקף ביהלומים בליטוש ברילאנט, שמשקל כל אחד מהם 0.5 קרט.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן