מכרה יהלומים פיצוץ מבוקר

אלרוסה מעדכנת את תחזית הפקת היהלומים במכרה אינטרנשיונל

ענקית הכרייה הרוסית אלרוסה (Alrosa) הודיעה כי עדכנה את תכניות ההפקה השנתיות במכרה היהלומים אינטרנשיונל (International), הממוקם כ-16 ק"מ מהעיר מירני (Mirny). מאלרוסה נמסר כי העדכון נובע מהקשחת "הגישה לניהול נושאי בריאות ובטיחות", בעקבות התאונה הקטלנית במכרה היהלומים מיר (Mir) ב-2017. בתוך כך, אלרוסה הדגישה כי "תכניות ההפקה ל-2018 נותרו ללא שינוי".

 

בהודעה לעיתונות, מסרה אלרוסה כי היא משהה את "בנייתם של מפלסים בעומק נמוך מ-800 מטר מתחת לפני הקרקע", באזורים שבהם חובה לבצע עבודות "כדי למנוע את פליטת הגז שתועדה". על פי הערכות לא סופיות, פעילויות הכרייה בעומק של יותר מ-800 מטר מתחת לפני הקרקע יחודשו במלואן ב-2023.

 

מאלרוסה נמסר עוד כי תכנית הפקת היהלומים לשנת 2018 נותרה ללא שינוי, ועומדת על 36.6 מיליון קרט. על פי הערכות החברה, בשנים 2019 עד 2022, הירידה בהפקה במכרה אינטרנשיונל תעמוד על 0.5 עד 0.8 מיליון קרט בשנה. ב-2017, המכרה התת-קרקעי הפיק 3.7 מיליון קרט יהלומי גלם.

 

מנכ"ל אלרוסה, סרגיי איבנוב (Sergey Ivanov), אמר בתגובה כי "את החלטתנו להוריד קצב ותפוקה, מנחים חוקים קשיחים יותר בנושאי בריאות ובטיחות. הבריאות והבטיחות של עובדינו זוכים מבחינתנו לעדיפות מוחלטת".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן