אחמד בין סוליאם יור תהליך קימברלי

תהליך קימברלי יערוך בדובאי פורום בנושא סינתטיים

מליאת תהליך קימברלי (KP) תתכנס מחר (14 בנובמבר) בדובאי, לשם פורום שיתכנס לדון בנושא יהלומים סינתטיים והשפעתם הצפויה על תעשיית היהלומים הטבעיים העולמית, כך דווח ב- Gem Konnect.

 

הפורום, שבראשו יישב אנליסט התעשייה והמומחה לענף חיים אבן זוהר, יבחן את האתגרים הניצבים בפני מפיקות יהלומים, השוק והממשלות, על מנת לשמור על יושרת התעשייה ואמון הצרכן בשרשרת אספקת היהלומים.

 

יו"ר קימברלי, אחמד בין סוליאם (Ahmed Bin Sulayem) מסר כי מאחר שהשווקים באפריקה שבהם מתבצעת הכרייה אחראים לכ-65% מתפוקת היהלומים העולמית, מובן מדוע נושא הסינתטיים מהווה סיבה לחשש גובר […] חיוני כי התעשייה תדון בנושא, תבין את זה השפעתו האפשרית, ותדון באופן שבו ניתן לטפל בו".

כתבות נוספות בנושא

חדשות הענף

דילוג לתוכן