IDC 558wp

שרין: מקורות אחראיים ומעקב אחר יהלומים – התפתחויות חיוביות בענף

חברת טכנולוגיות היהלומים הישראלית שרין (Sarine Technologies) מברכת על הנושאים שבהם התמקדה התעשייה בתערוכת JCK לאס וגאס לשנת 2018, ובראשם השגת יהלומים ממקורות אחראיים ויכולת מעקב אחר מקורם, כך נכתב בהודעה לעיתונות מטעם החברה.

 

לדברי שרין, חברות כרייה מובילות כמו דה בירס (De Beers), אלרוסה (Alrosa) ודומיניון (Dominion) "התייחסו כולן לחשיבות הגוברת של מעקב אחר יהלומים". במקביל לחשש של חברות הכרייה, קמעונאיות תכשיטים מובילות כמו טיפאני (Tiffany) וסיגנט (Signet) "הגיבו באופן חיובי מאוד לנושאים אלו". משרין נמסר כי ליי הארלן (Leigh Harlan), המכהן כסגן נשיא בכיר וכיועץ המשפטי של טיפאני, אמר ליועץ המשפטי של שרין, ביל וויזל (Bill Weisel), כי "טיפאני התמודדה בעצמה עם בעיות של הפרת זכויות קניין, שהפכו אותה למודעת ביותר לחשיבות של הגנה קפדנית ואכיפה של זכויות קניין רוחני".

 

מנכ"ל קבוצת שרין, דיוויד בלוק (David Block), אמר כי "אנו שבעי רצון מאוד מכך שנושאים כגון יהלומים ממקורות אחראיים ואפשרות למעקב אחר מקורם, זוכים לתשומת הלב הראויה להם, כי מדובר בנושאים מרכזיים שנועדו להבטיח באופן מרומז את מעמדה של תעשיית היהלומים, ובאופן מפורש את כוח המשיכה של יהלומים מלוטשים, בעיניו של הצרכן המודרני והמודע. שרין תמשיך להגן בתקיפות על הקניין הרוחני שלה, ולעבוד עם ארגוני תעשייה וקמעונאים, על מנת להבטיח כי יהלומים מלוטשים נרכשים באופן אחראי".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן