fancy color diamond art 63

כל האמת על השיווק המטעה של יהלומים סינתטיים

לפעמים, מוזר לחשוב שהעיסוק העיקרי של תעשיית היהלומים בימינו היא לזהות יהלומים סינתטיים שחדרו לשוק שלא כדין כיהלומים טבעיים. מדובר אמנם בסוגיה חשובה שחובה לטפל בה, בכדי לשמור על אמון הצרכן במקור המוצר שרכש, אך ייתכן כי זו אינה הסוגיה שהכי חשוב להתמקד בה. בסופו של יום, אם יצרנים וקמעונאים של יהלומים סינתטיים יוכלו לשכנע צרכנים שהמוצר שלהם הוא חלופה טובה יותר ליהלומים טבעיים, הצרכנים ירכשו אותם.

 

יש כיום שלוש זוויות שיווקיות עיקריות לקידום יהלומים סינתטיים על חשבון יהלומים טבעיים, אך העובדה היא שאף אחת מטענות השיווק העיקריות של תעשיית יהלומי המעבדה אינה עומדת במבחן המציאות.

 

לקריאת המאמר לחצו כאן

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן